Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Här och nu

Av livetruntborgen - 28 april 2013 18:48

Hej

ops så var jag i gång då. Med min blogg tihi....

personalfesten sitter fortfarande i mina ben jösses sicken träningsverk jag har.

Tänk att lite vin och dans kan ställa till en kropp så in i den.  

Anmält mig till viktminskning.se inser att de är väldigt mycke kött och fett på mina

ben säkert därför jag har ont överallt. 

Men va de såg tråkigt ut att behöva följa en mat lista IGEN de är ju inte så att de är 

första gång jag försöker gå ner i vikt, nä då. Som en jobb kompis sa, min fru är stabil hon går 

jämnt på diet med ett sju helsikes humör.

Nå ska kolla lite Tv, en promenad för att titta till byn och se vad de leder till. Sen blir de att stryka tvätt

och förbereda middag till imorgon. Matlista var de. Jösses hur ska de gå.

kramkram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetruntborgen - 12 augusti 2013 18:38

  En till två veckor kvar på semestern. Jippi men lite ensamt är de allt när de flesta redan jobbar och vädret mer påminner om höst än om sommar. Bytt bil i början av semestern.. Jodå de gick geschwint hihih Vi strosar runt på bilfirman och hit...

Av livetruntborgen - 2 maj 2013 21:54

Vaknade upp imorse och de kändes som en helt vanlig måndag. Inget ont i måndagar men visst finns de roligare dagar än måndagar? Typ fredag lördag söndag och semesterdagar   Men nu är de en helt vanlig perfekt torsdagskväll jahooo.   Kollat en f...

Av livetruntborgen - 1 maj 2013 22:53

Hej, tack alla tidigare generationers arbetare för denna dags ledighet. Och förlår för att jag inte deltar i något första maj tåg. Men jag besökte min store gosse idag. Han är så söt och hans fru.   Dagen började med att Mannen försökte dränka en p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards