Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

1 Maj!!!!!!!!!!!!!!

Av livetruntborgen - 1 maj 2013 22:53

Hej, tack alla tidigare generationers arbetare för denna dags ledighet. Och förlår för att jag inte deltar i något första maj tåg. Men jag besökte min store gosse idag. Han är så söt och hans fru.  

Dagen började med att Mannen försökte dränka en padda som tagit sig upp genom avlopps röret och i toaletten på andra våningen. Jösses den paddan borde ha nobelpris eller årminstone vinna OS. Undra vad han hade väntat sig att se i tunneln. Eller tunellen som Wenche Myrhe sjunger, hihihi. Men norsk är ju norsk. Alltså helt underbart språk. 

Hunden den lille rara hunden var med tjöt som en mistlur hela resan. Men lyckades spåra till rätt hus väl framme hos Sonen. Ska kanske ha honom till spårhund på människor istället för djur. 

Nå snart hägrar Dyneboavägskäl för en trött arbetare. Arbetsdag imorgon upp kl 0500 senast. 

Om jag nu inte har vunnit på Europa lotteriet om jag vunnit ska jag snyta mig i chefens gardiner. 

(ett plagiat på en jobkompis bästa val vid avslut på arbetsplats) 

Har kollat mobiler den jag har är analfabet och dyslektiker. För att inte tala om Dement, samma mess och mms skickas gång på gång. Den har definitivt skapat mer fiender än vänner. 

Nä Godnatt mina barn och alla ni andra. Nu ska jag dröma sött om stundande sommar och kanske om en ny mobil. Eller så sover jag utan drömmar går ju de med.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetruntborgen - 12 augusti 2013 18:38

  En till två veckor kvar på semestern. Jippi men lite ensamt är de allt när de flesta redan jobbar och vädret mer påminner om höst än om sommar. Bytt bil i början av semestern.. Jodå de gick geschwint hihih Vi strosar runt på bilfirman och hit...

Av livetruntborgen - 2 maj 2013 21:54

Vaknade upp imorse och de kändes som en helt vanlig måndag. Inget ont i måndagar men visst finns de roligare dagar än måndagar? Typ fredag lördag söndag och semesterdagar   Men nu är de en helt vanlig perfekt torsdagskväll jahooo.   Kollat en f...

Av livetruntborgen - 28 april 2013 18:48

Hej ops så var jag i gång då. Med min blogg tihi.... personalfesten sitter fortfarande i mina ben jösses sicken träningsverk jag har. Tänk att lite vin och dans kan ställa till en kropp så in i den.   Anmält mig till viktminskning.se inser at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards